Læs vores handelsbetingelser og føl dig sikker og tryg når du handler hos Tigermissen.dk

Om virksomheden

Tigermissen.dk er en dansk ejet sex shop som sælger sexlegetøj. Vores mission er at udbyde et udvalg af legetøj til voksne, par, singler, homosexksuelle mm. i høj kvalitet.

Tigermissen.dk ejes og administreres af KaBa Trading
CVR nr. 38687956

 

Priser

Alle viste produktpriser på Tigermissen.dk er angivet i danske kroner (DKK) og inklusiv moms og afgifter, men eksklusiv forsendelse. Alle priser er vejl. udsalgspriser. 

Betaling

www.tigermissen.dk benytter Stripe og VIA Bill og modtager betaling via:
– Dankort, VISA Dankort, MasterCard

Når du handler på vores hjemmeside, gemmer vi alene de oplysninger, der er nødvendige for at levere den bestilte vare. Vi har ikke mulighed for at videregive kortoplysninger, trække et beløb flere gange eller lign. 

Abonnementer

Ved oprettelse af abonnement accepterer du en bindingsperiode på 6 mdr. fra oprettelsesdatoen. Opsigelse skal ske pr email til service@tigermissen.dk. Herefter vil abonnementet blive annulleret efter 6 mdrs perioden. Varerne kan ikke ombyttes.

Vælg mellem 4 varianter til 3 forskellige priser (100,-, 200,- eller 300,-).

  • Den romantiske
  • Den frække
  • Den kinky
  • For begyndere

Tilmelder du dig vores abonnementssystem modtager du:

  • En ny pakke hver måned
  • Sexlegetøj med 50% rabat. Dvs køber du et abonnement til 300,- modtager du varer for 600,-.
  • Pakken er sammensat af forskelligt sexlegetøj, cremer, gadgets, bondage mm. afstemt efter den pakke du har valgt.
  • Der er ingen oprettelsesgebyrer el. lign. på abonnementer.

Levering

Tigermissen.dk sikrer 100% diskret levering. Vores afsender adresse refererer til virksomheden KaBa Trading. Pakkens label henviser ligeledes til KaBa Trading. I pakken er en faktura fra Tigermissen.dk, hvor du kan se dit køb og relevante kontaktoplysninger hos Tigermissen.dk.

Tigermissen.dk sørger for levering til pakkeshop / udleveringssted primært med DAO, til modtager på den hurtigst mulige dato efter bestilling. Rettidig levering forudsætter dog at DAO og BRING overholder leveringstiden. Såfremt der opstår forsinkelser hos BRING eller DAO, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Tigermissen.dk naturligvis en ny leverance uden beregning.

Vi leverer til hele Danmark. Leveringer i Danmark koster fra 59 kr. Der tilbydes fri fragt med “DAO shop – shop” over køb på 500 kr eller fri afhentning på vores lageradresse. 

Leveringstiden er den forventede leveringstid oplyst af fragtfirmaet, som regel 1-4 hverdage i Danmark.

Husk, at du som forbruger har ret til at hæve et køb og få dine penge retur i tilfælde af forsinket levering. Levering skal ifølge Købeloven ske senest 30 dage efter, du har bestilt din vare, medmindre andet er aftalt. Dette gælder både bestillinger hos fysiske butikker og på nettet. Hvis du i tilfælde af forsinket levering ønsker at hæve købet, har du ret til at få dine penge retur inden 14 dage.

Der kan opstå forsinkelser pga. fx indfortoldning, som Tigermissen.dk ikke kan drages til ansvar for.

Vær obmærksom på at Tigermissen.dk ikke tager ansvar for fejl skrevet af kunden under leveringsoplysninger, så vær omhyggelig med at skrive dine oplysninger korrekt ind når du placerer ordren.

Fortrydelsesret og returret

Der gives 365 dages fuld returret på ubrugte varer i original emballage købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Meddelelsen skal gives pr. mail på service@tigermissen.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Ved returnering sender du din ordrebkræftelse til kundeservice, service@tigermissen.dk, og aftaler at du ønsker at returnere varen. Produktet skal være i samme kvalitet, mængde og stand, som da du modtog det. Det betyder, at bl.a. fødevarer, glidecremer, batterier mm. skal returneres uåbnede.

Originalemballagen skal du medsende i ubeskadiget tilstand.

Af hygiejniske årsager bortfalder returretten på intime produkter ved åbning af produktets emballage. Dvs. du mister fortrydelsesretten, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Varer, der ikke er til intimbrug, må du gerne pakke ud, hvis du kan returnere dem i samme stand og mængde som ved modtagelse.

Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du refunderet det beløb, du har indbetalt til os. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi købsbeløbet på de returnerede produkter, uden unødig forsinkelse og inden 14 dage efter vi har modtaget produktet retur.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal du kontakte Tigermissen.dk:

Mail: service@tigermissen.dk

Returvaren:

 

Tigermissen.dk modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Du hæfter således selv for fragten, når du sender varer retur.

Reklamation

Tigermissen.dk yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Tigermissen.dk inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget (max 2 måneder). Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvis du opdager fejl/mangler ved en vare, skal du oplyse os om din reklamation over fejlen senest 2 år, efter du har modtaget varen.

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.

 Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Mail: service@tigermissen.dk

Persondatapolitik

Ingen personfølsomme oplysninger, der registreres på Tigermissen.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Tigermissen.dk.

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Herudover registrerer vi IP-adressen, hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. IP-adressen opbevares så længe, det er nødvendigt i forhold til en eventuel politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes.

Den dataansvarlige på https://www.tigermissen.dk er KaBa Trading. Indehaveren og de ansatte for KaBa Trading har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Som registreret hos KaBa Trading har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Kaba Trading via e-mail service@tigermissen.dk.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via http://www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives via http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mailadresse service@tigermissen.dk

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerstyrelsens afgørelse.

Handelsbetingelserne er senest opdateret 29/8-2019

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) 

Til:

Tigermissen

Pilekrogen 12

9900 Frederikshavn

E-mail: service@tigermissen.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

___________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den:  ___________________

Forbrugerens navn: ___________________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: ______________________________________________________

Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir